07 marca 2012

Miecznik po mojemu!

Miecznik to jedna z najlepszych ryb jakie jadłam do tej pory.Tym bardziej ze nie ma ości,co pozwala na spokojne jedzenia bez obawy zachłyśnięcia się.
I dlatego dzisiaj chce podzielić się z wami moim bardzo szybkim i zdrowym przepisem,który jest naprawdę godny uwagi.


Potrzebne nam będzie:
  • ryba szpada(może być tez filet z ryby)
  • pomidory(pokrojone w kawałki)
  • czosnek
  • pietruszka
  • oregano
  • kapary
  • sól i pieprz do smaku
  • olej z oliwek
Wszystkie te składniki kroimy i razem mieszamy.Tak przygotowana mieszanka przykrywamy nasza rybę i wkładamy do piekarnika na 30min.





3 komentarze:

  1. Na noc takie posty zamieszczasz... aż w brzuchu zaburczało i ślina pociekła ;) Wygląda apetycznie i na pewno jest bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy taka rybę można kupić u nas.... nie widziałam nigdzie. Ale na innym filecie z pewnością wypróbuję :) Prosto, zdrowo i smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w pierwszej chwili pomyślałam, że to pizza ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...