08 czerwca 2013

Kokosanki na zakończenie roku szkolnego.

Dzisiaj nareszcie zakończył się rok szkolny.By uczcić ten wspaniały dzień,każda z mam przygotowała coś na przekąskę.Ja zrobiłam  Kokosanki.



Skorzystałam z przepisu sasanki 24 z wyjątkiem plewy którą stworzyłam sama.
POLEWA:
0,5 l wody
200gr cukru
50 gr kakao
1 łyżka maki ziemniaczanej.
1 łyżka masła.
Ugotować bardzo rzadki budyń.

AAAAAAAAAAA  jeszcze jedno!Miałam urodziny na które upie.......   toooooooooorta.Z wyglądu może nie jest najpiękniejszy,ale za to jak smakował !!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, życzę zdrówka i pogody ducha i realizacji swoich marzeń.
    Nasze dzieci jeszcze miesiąc będą chodzić do szkoły. Udanych wakacji wraz z odpoczynkiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia!Myślę,ze wypocznę debrze przez 3 miesiące,chyba nawet zdążę się znudzić.

      Usuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...