07 lutego 2012

Zaproszenie do zabawy.

Kilka dni temu zostałam zaproszona do udziału w zabawie "Nasze ulubione seriale"Zaproszenie przysłała mi Monika.

Zasady:
1. Umieść logo zabawy na swoim blogu.
2. Napisz przez kogo zostałeś/aś zaproszona/y
3. Zaproś co najmniej 5 osób do zabawy
4. Wymień i opisz swoje ulubione seriale.

Do zabawy zapraszam:
Pracownia weekendowa
Szycie Ani
Emily
Ewanka szyje....
W domu u Jagi

No i tu jest mały problem.Ponieważ od niedawna posiadam polska TV,dlatego tez mam mały zasięg znajomości polskich seriali.

1.M jak miłość
2.Pierwsza miłość
3.Świat według Kiepskich.
4.Dr Hause
5.Londyńczycy
6.Przepis na życie
7.Czterdziestolatek
8.Na dobre i na złe
9.Ojciec Mateusz.

To chyba na tyle.
Proszę nie brać mojego zaproszenia na serio.Jeśli ktoś nie ma ochoty uczestniczyć w zabawie może odmówić.








1 komentarz:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale u mnie jest taki mały problem z telewizją że jej nie oglądam, i jedyny serial jaki mi się nasunął na myśl to "m jak miłość" którego ostatnio oglądałam jak Zduński zmarł, czyli to było parę lat temu ;-)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...