29 grudnia 2011

Świąteczne prezenty.

Jednym ze świątecznych obyczai jest obdarowywanie się prezentami.Każdy z nas gdzieś podświadomie oczekuje na mały upominek.
Dzisiaj gdy już jesteśmy po Świętach,chciałabym się Wam pochwalić moimi drobnymi,ale jakże cennymi prezentami,które znalazłam pod choinką.

To po to by robić lepszej jakości fotki.
To by nie poparzyć paluchów przy robieniu herbaty.
To na mojego męża,jak mi braknie cierpliwości.
A ta chińska laleczka ma mi przynieść dużo szczęścia i pomysłowości. Czy tak będzie?

2 komentarze:

  1. Ulala bogate top Dzieciątko było :D Aparacik to by się przydał i ta laleczka-chinka jest przeurocza i napewno szczęście w NR przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki, laleczka na pewno jak się w nią uwierzy to szczęścia więcej przyniesie i ciekawa jestem zdjątków z nowego aparatu. DO SIEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...