22 października 2012

Święto w parafii.

Tak jak już Wam wspominałam w naszej parafii był odpust.W związku z tym zorganizowany został kiermasz z,którego pieniądze przeznaczone były na kościół.Mi w udziale przypadło robienie gofrów.Do tego pomysłu dołączyłam jeszcze degustacje polskich ciast.Wszystko odbyło się w bardzo sympatycznej atmosferze.Najbardziej zadowolone były Polki,które mogły pocieszyć podniebienie polskim sernikiem.A oto mala relacja zdjęciowa.






W towarzystwie moich koleżanek katechetek,Marzeny i Lucii


Moja koleżanka Adele
Całość zamknął występ sycylijskiej grupy folklorystycznej .


3 komentarze:

  1. Jak uroczo wyglądasz w tym kucharskim czepeczku :)))
    Mam nadzieję, że gofry zrobiły furorę? Ja sama rzuciłabym się na ten sernik i te tajemnicze rzeczy w słoiczkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę ze zdjęc festyn udany,a wypieki na pewno spałaszowane :) Gofry jak mniemam pochłaniały dzieciaczki ;) U nas taki festyn odbywa się co roku w maju i trwa trzy dni :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakołyków! Ale mnie zaciekawiło stoisko z biżuterią:) Piękna robota!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...