24 maja 2012

Zwykły podkoszulek.

Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za wierne odwiedzanie mojego bloga.
                                         
                                                    DZIĘKUJĘ!!!

A teraz może przejdźmy do wyjaśnienia kilku spraw.To porada ze ostatnio coś opuściłam się w szyciu,ale za to robię bardzo wiele innych rzeczy.Mam jednak dla was małe coś nie coś.Dzisiaj by troszkę się oderwać,wpadłam na poddasze i uszyłam tą "zwykłą podkoszulkę"wykończoną resztkami kolorowego jerseyu.A mój 5-letni syn prztykną mi parę fotek.


5 komentarzy:

  1. takich ubrań też potrzebujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna. Jeszcze dół bym obszyła. Ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/28/2012

    Bardzo ladna podkoszulka i fajny zestaw kolorow , ja dolu bym nie obszywala , bo to dla doroslekj kobiety a nie dziwczynki, i by to bylo za duzo , pozdrawiam , przepraszam ale nie mam bloga :)
    Irena

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...