11 maja 2012

Wyróżnienie dla bloga.

Na wstępie chce podziękować Monika Magdalenie za wyróżnienie dla mojego bloga.


Zasady:
  •  Napisz adres bloga, który przyznał Ci nagrodę.
  •  Napisz 7 faktów o sobie.
  •  Podaj 7 blogów, które najczęściej czytujesz.
  • Powiadom te blogi o wygranej.

Faktów mówiących o mnie jest na pewno o wiele więcej niż 7,ale jak co do czego to nie wiadomo co pisać!

  1. Jestem lunatyczka jak wszystkie osoby spod znaku bliźniąt.Ma to swoje zalety i wady.
  2. Nie znoszę rzucania papierków na ulicy.Jeśli widzę kogoś kto to robi,zatrzymam i upomnę.
  3. Udało mi się rzucić palenie,czego zazdrości mój mąż.
  4. Łatwo nawiązuję znajomości.
  5. Zbyt szybko darzę ludzi zaufaniem a później tego żałuje.
  6. Lubie robić bardzo dużo rzeczy.Zaczynam i za zwyczaj nie kończę,albo kończę po b.długim czasie.
  7. Moje motto to: "Przebacz a będzie ci przebaczone-Jak widać mam i zalety i wady.I tak jest najlepiej.
Co do czytania blogów,to jest ich sporo.Jednakże jest kilka takich które w sposób szczególny zasługują na swoja uwagę.
  1. Susanna szyje!
  2. My love...My passion...
  3. Zgnite jabłko w torebce
  4. kOMbiNAtoRniA
  5. Pracownia weekendowa
  6. Pracownia Cyber Julki
  7. Majanowe pieczenie

6 komentarzy:

  1. Podziwiam, z racji tego 3 punktu. Nie ma za co, czasami trzeba coś o sobie:] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za przyznanie wyróżnienia mojemu blogowi!:)))) Strasznie mi miło! Cmok, cmok, cmok, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie :* Jest mi bardzo miło:))
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE MOBILIZUJĄ DO TWORZENIA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...